Powered by Blogger.

BLUE JEANS.

 Top:  CLICK HERE/SV027798  o  Jeans: ZARA  o  Overknee boots: CLICK HERE   o   Fur: COSTOM MADE  o   Russian hat: @  o  Bag: DOLCE & GABBANA   o  Nails: HERE   o   Hair extension: HERE 

 Top:  KLIKNIJ TU/SV027798  o  Spodnie: ZARA  o  Kozaki za kolano: TUTAJ   o   Futro: COSTOM MADE  o   Czapa: @  o  Torebka: DOLCE & GABBANA   o  Pazury: KLIK   o   Przedłużane włosy: TUTAJ 




Hej, hej kochani, ja mam obecnie po uszy roboty, probuję się rozerwać na pisanie pracy magisterskiej, robienie dyplomu i ogarnianie zleceń, dlatego tym razem będzie krótko, zwięźle i na temat. Zajawkowo powiem, że tym razem oprócz tego pracuje nad naprawdę dużym projektem, na razie nie będę zdradzać szczegółów, ale wszystko stanie się jasne w okolicach Wielkanocy, tak więc wait for it... W między czasie, wybaczcie mi dłuższą nieobecność, ale byłam pozbawiona komputera, wrzucam sesję z samymi hitami sezonu - jeansami, kozakami za kolano, sznurowanym topem i futrem oczywiście białym, a jakże! Buziak, trzymajcie za mnie kciukersy!


_______________________________________________________________________________________________________________


Hello there, Fashion Lovers! I'm swamped with all kind of work, homework, my diploma, my styling business and also the new, huge project I've been working for quite some time now. n the mean time let me show you the newest look with all trends of the season - denim, over knee boots, laced top and white fur coat. Hope you like it!


______________________________________________________________________________________________________



DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ



Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M


Share on :
BLUE JEANS.
BLUE JEANS.
Reviewed by fashion
Published :
Rating : 4.5

No comments:

Post a Comment