Powered by Blogger.

DAMN, IT'S BALMAIN!

Coat: CLICK HERE  o  Skirt: ZARA    Golf: BALMAIN x H&M
Shades: MISSONI   Clutch: D&G   Booties: ZARA

Płaszcz: KLIKNIJ TU  o  Spódnica: ZARA    Golf: BALMAIN x H&M
Okulary: MISSONI   Kopertówka: D&G   Botki: ZARA



Aaa mam dziś dzień wspaniałych wiadomości, jedna z nich po prostu muszę się z Wami podzielić <3 <3 Właśnie dostałam potwierdzenie, że przyznano mi stypendium Ministra Kultury za wybitne osiągnięcia w dziedzinie kultury i sztuki <3 <3 <3
Jestem kompletnie w skowronkach i nie mogę myśleć o niczym innym jak: teraz mogę zainwestować w mój wymarzony aparat wielkoformatowy - a co a tym idzie foty będą jeszcze lepsze, obiecuję!!!
A tym czasem, jeszcze z moim staruszkiem Canonkiem prezentujemy Wam najnowszą kontrastową & minimalistyczną sesję z golfem z przesławetnej kolekcji Balmain dla H&M. Trochę z przymrużeniem oka powiem Wam, że mają wszyscy coś z Balmain, mam i ja, ale z czystym sercem mogę się przyznać, że golf ten jest jedyną sensowną rzeczą w jaką warto było zainwestować (może pomijając paski i spódnicę do kompletu), ja zamiast rzucać się na półki warszawskiego / krakowskiego salonu H&M spokojnie odpaliłam sobie stronę, jak się załadowała zakupiłam ten oto golf i (całkiem znośnej uważam) cenie 200 zł. I co? Padliście z wrażenia:P? Ale leży dobrze, trzeba mu to przyznać i super modeluje sylwetkę:)

_______________________________________________________________________________________________________________


New very contrastive look is ready with fabulous turtle neck blouse from famous Balmain for H&M collection. Simplicity and black&white are always in style! How do you like it?
___________________________________________________________________________________________________




DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ



Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

Share on :
DAMN, IT'S BALMAIN!
DAMN, IT'S BALMAIN!
Reviewed by fashion
Published :
Rating : 4.5

No comments:

Post a Comment