Powered by Blogger.

BLACK BABY!

 Jumpsuit: HERE o  Clutch: MICHAEL KORS   o   Shades: MISSONI   o   Sandals: MARC

Kombinezon: TUTAJ KLIK o  Kopertówka: MICHAEL KORS   o   Okulary: MISSONI   o   Sandały: MARC

Pierwszy post z Londynu wreszcie się pojawił, ja skończyłam już moje wyjazdowanie w te wakacje, wróciłam ze Świnoujścia & Festiwalu FAMA z paczką wspaniałych nowych znajomych i głową pełną nowych pomysłów i doświadczeń, o czym podzielę się z Wami z pewnością w kolejnych postach a póki co łapcie kolejny czarny kombo, ale tym razem w wersji mini.

_______________________________________________________________________________________________________________

I just came back from my last trip this summer, and I want to share with you the first photo shoot from fabulous London, how do you like my little black jumpsuit?

_______________________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

Share on :
BLACK BABY!
BLACK BABY!
Reviewed by fashion
Published :
Rating : 4.5

No comments:

Post a Comment