Powered by Blogger.

MY FAVOURITE PARFUMES.

Cześć kochani
jak zapewne wiecie, a jeśli niekoniecznie, to zamierzam Was poinformować - jestem ogromną zwolenniczką zakupów online, zarówno tych odzieżowo - obuwniczych jak i tych związanych z urodą. Dlaczego? Odpowiedz jest prosta - bo tak jest szybciej, wygodniej i taniej. W ten sposób omija nas stanie w kolejkach do kas, możemy odpuścić sobie męczące podróże po przepełnionych znudzonymi gimnazjalistami galeriach handlowych, a rzeczy możemy na spokojnie i bez presji przymierzyć w swoim domowym zaciszu. A co z tego najlepsze - mamy dostęp do towarów luksusowych, nieraz za cenę towarów z sieciówek. Stąd powstał taki mój pomysł, aby od czasu do czasu przygotować dla Was post z moimi najlepszymi łupami z moich ulubionych sklepów internetowych.
Tym razem, chciałabym Wam opisać moje ulubione perfumy oraz gdzie można je upolować w najkorzystniejszych cenach.
DKNY, BE DELICIOUS
W tej kwestii chyba nie będę oryginalna, jest to zapach ukochany nie tylko przez Polki, ale przez szerokie rzesze kobiet na całym świecie, ja nie jestem wyjątkiem, ten lekki, słodki i świeży zapach o aromacie soczystych jabłek skradł moje serce od razu, tym bardziej, że mam do niego niezwykły sentyment, jako, że były to moje 1 perfumy, do których co jakiś czas wracam. Do tego trzymają świetnie się trzymają.
Idealne na: lato i na codzień.
Do kupienia na iPERFUMY.
VERSACE, BRIGHT CRYSTAL & CRYSTAL NOIR
Niby dwa przeciwieństwa, a jednak mają wiele wspólnego. Zdecydowanie wole Bright Crystal, jest bardziej w moim stylu: lekki i kobiecy, kwiatowo owocowy ale zarazem z mmocną, charakterną nutą bazową piżma. Niestety, zapah trzeba co najmniej raz dziennie odświeżyć.
Idealne na: na codzień.
Crystal Noir jest nieco inny, mocniejszy, bardziej orientalny, ale wciąż o kwiatowej bazie gardenii i piwonii, oba warianty zniewalają przepychem buteleczek, których kork przypominają kunsztownie szlifowane diamenty.
Idealne na: wieczór.
YSL, BABY DOLL
Dla mnie zapach enigma, nie do końca jestem w stanie pojąc jak jeden zapach potrafi być tak bardzo różnorodny, na początku rześki, owocowy, z nutą grejpfruta a potem coraz bardziej mroczny, sensualny z nutą kardamonu, frezji i imbiru. Trzyma się fenomenalnie. Buteleczka w formie kryształowego bączka zachwyca. Istny zapach - kameleon dlatego też jest
Idealny na: na codzień jak i na wieczór.
VAN CLEEF & ARPELS, FERIEE
Mniej znana pozycja, ale zdecydowanie obowiązkowa! Na początku rzuca się w oczy przez kunsztownie wykonany, niezwykle pomysłowy flakon, który jest równie ważny jak perfumy w nim ukryte, gdyż jeśli nie wiecie, duet Van Cleef & Arpels to duet wytwórców luksusowej...biżuterii, ciekawski odsyłam tutaj. Zapach jest równie wspaniały co buteleczka, wierzcie mi na słowo, albo szorujcie do najbliższej perfumerii żeby się przekonać na własnej skórze. Główna nuta to mixtura moich ukochanych zapachów: fiołka i jaśminu, lekko doprawiona nutą irysa i czranej porzeczki, kto raz spróbował, na pewno wróci po więcej. Zapach tajemniczy i supertrwały.
Idealny na: zimę, na codzień, na wieczór.
DIOR, PURE POISON.
Najlepsze zostawiłam sobie na koniec, mój zdecydowany faworyt. Perfumy tajemnicze i kuszące. I nie rzucam tutaj słów na wiatr, ile razy miałam je na sobie, tyle razy płeć przeciwna komplementowała jak cudownie pachnę. Zapach ten naprawdę uwodzi, nie tylko mężczyzn, ale także nas same, dodaje pewności siebie. Po prostu magiczne. Stworzony jedynie na bazie białych kwiatów. Flakon przywodzi na myśl kształt jabłka, odwiecznego symbolu kuszenia, a opalizujący połysk kojarzy się z blaskiem drogocennej perły, i takie mam do tym perfum podejście.  Trochę nabożne. Niezwykle trwałe, chociaż dla mnie zbyt mocne na co dzień. 
Idealny na: na wieczór, na randkę.


WSZYSTKIE POWYŻSZE ZAPACHY ZNAJDZIECIE W PERFUMERII INTERNETOWEJ iPERFUMY.

A JAKIE SĄ WASZE UKOCHANE ZAPACHY I DLACZEGO?

___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET ABOUT ONGOING GIVEAWAY HERE
NIE ZAPOMNIJ O TRWAJĄCYM KONKURSIE TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M
Share on :
MY FAVOURITE PARFUMES.
MY FAVOURITE PARFUMES.
Reviewed by fashion
Published :
Rating : 4.5

No comments:

Post a Comment