Powered by Blogger.

MAKE UP SCHOOL OF DOUGLAS.

Lipstick : PUPA Rosetto 207  o  Eye shadows: ART DECO 383    Fluide: ART DECO Fixing 43   Bronzing powder: REVLON 030   Blazer: ZARA 

 
 
 
Szminka : PUPA Rosetto 207  o  Cienie: ART DECO 383    podkład : ART DECO Fixing 43   Bronzer: REVLON 030   Bluza: ZARA 

Dwie soboty temu zostałam zaproszona na Szkołę Makijażu Douglas do Douglasa w CH M1 w Czeladzi. W tej przedsesyjnej gonitwie, postanowiłam znaleźć parę chwil dla siebie, i ochoczo zasiadłam w reżyserskim krzesełku czekając na bycie zrobioną na bóstwo. Jak się jednak okazało, ku mojemu zdziwieniu, Pani Stylistka przekazała nam pałeczkąi do nas należał obowiązek maziania się i testowania nowości i bestsellerów z marek Pupa, Art Deco oraz Revlon. Dzięki jej trafnym wskazówkom, po dziesiątkach wypróbowanych korektorów, pudrów, kremów, linerów, cieni i oczywiście moich ulubionych szminek dobrnęłyśmy do wielkiego finału aby zrobić sobie wspólną fotkę już w pełnym make-upie. Wraz ze mną, z brzydkiego kaczątka w łąbędzia przeistaczały się (między innymi): Mary Kate Fashion, Stand Up Fashion, The Sign Of Design, tym dwóm ostatnim serdecznie dziękuję za zdjęcia.
Kosmetyki ze zdjęć są podarunkiem od sieci Douglas.


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

Share on :
MAKE UP SCHOOL OF DOUGLAS.
MAKE UP SCHOOL OF DOUGLAS.
Reviewed by fashion
Published :
Rating : 4.5

No comments:

Post a Comment