Powered by Blogger.

WIELKIE OTWARCIE | GRAND OPENING OF VIVE PROFIT.












Cześć zwierzaki,
tak jak pisałam w poprzedni poście, zostałam zaproszona na wielkie otwarcie nowego sklepu z odzieżą używaną Vive Profit, które miało miejsce w CH Załęże w Katowicach w minioną sobotę. Sklep zaplanował dla konsumentów wiele atrakcji, oprócz poczęstunków, spotkania z blogerkami, po sklepie kręciły się doświadczone stylistki, które doradzały klientom a propos najbardziej korzystnej  stylizacji dla ich urody i postury. Sklep odwiedziła także dziennikarka Dziennika zachodniego i przeprowadziła z nami wywiad, który możecie przeczytać TUTAJ.
Oprócz mnie na otwarciu pojawiły się 3 inne blogerki, w tym Rozalia z Rozalia Fashion, z którą razem buszowałyśmy wśród pękających w szwach wieszaków z świetnie posegregowanymi ubraniami,  w poszukiwaniu najbardziej wypaśnych perełek, co nie było wcale takie proste, gdyż sklep ma ponad 1000 metrów kwadratowych i był po brzegi wypchany ludźmi. Udało mi się upolować fantastyczny, błękitny sweterek z angory oraz cudną małą czarną z geometrycznymi, złotymi wstawkami, ręcznie szytą przez włoską projektantkę. Moje łupy będziecie mogli wkrótce podziwiać w poście ze stylizacjami, które są w trakcie przygotowania, a tymczasem łapcie foty z otwarcia, gdzie byłam ubrana w:

Migocąca spódnica maxi z wycięciem - RIVER ISLAND
Burgundowa bluzka - ZARA
Czapka z woalką - @
Kopertówka na łańcuszku - CALVIN KLEIN
Złote szpilki - GUESS by MARCIANO

___________________________________________________________________________________________________________

Check out my photos from the grand opening of the new, huge second hand Vive Profit.


Shiny maxi skirt - RIVER ISLAND
Burgundy blouse - ZARA
Beanie with veil - @
Clutch with chain - CALVIN KLEIN
Golden heels GUESS by MARCIANO

__________________________

DON'T FORGET TO FOLLOW ME ON INSTAGRAM HERE
NIE ZAPOMNIJ OBSERWOWAĆ MNIE NA INSTAGRAMIE TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone

____________________

xoxo


M




Share on :
WIELKIE OTWARCIE | GRAND OPENING OF VIVE PROFIT.
WIELKIE OTWARCIE | GRAND OPENING OF VIVE PROFIT.
Reviewed by fashion
Published :
Rating : 4.5

No comments:

Post a Comment