Powered by Blogger.

WISHLIST & THIS MONTH MUST HAVE!


Cześć moi kochani Czytelnicy,

Wybaczcie, że ostatnio nie pisałam zbyt wiele, ale byłam kompletnie zawalona robotą na uczelni, projektami i wystawami, musicie mi to wybaczyć. Oprócz tego jetsem w dodatkowej pracowni animacji i interakcji i tworzę grę komputerową - Pandonauta w Kosmosie, ale o tym skrobnę później, wrzucę efekty pracy, żeby każdy mógł na chwilę wcielić się w postać Pandy i poskakać sobie po szalonej galaktyce. Jeżeli ktoś z Was interesuję się sztuką to zapraszam wszystkich na wernisaż wystawy moich fot, a konkretnie aktów kobiecych, który odbędzie się w poniedziałek, 02 grudnia 2013 w klubogalerii Tygmont w Warszawie.
Z tej właśnie okazji poszukuje kreacji, którą mogłabym przywdziać na wernisaż i tak oto natknęłam się na tę strone z fenomenanymi kieckami: http://www.dresshop.com.au/. Można znależć tam przeróżne wzory bardzo eleganckich sukni na wielkie wyjścia, od prostych w stylu Jil Sander aż po niesamowicie barokowe, pełne przepychu wzory w jakich gustują Amerykanki, przy szukaniu sukienki idealnej na Prom.
Zachwyciła mnie ta różnorodność prezentowanych przez nich modeli i, co najważniejsze, jakość materiałów. Jak można się doczytać, kreacje szyte są przy użyciu szyfonów, miękkiej satyny, tafty czy nawet organzy i co ciekawe, przy większości modeli można wybierać sobie kolor ( a jest ich do wyboru z 15 - 20 ) i jeden z kilku podanych materiałów, możliwych do zastosowania przy danym kroju. Jak dla mnie czad, można stworzyć swoją własną sukienkę, prawie od zera, szłowa jest też rozpiętość rozmiarów od XXS aż po modele dla bardziej puszystych kobietek. Najlepiej zaglądać do tej zakładki, bo tu kiecki są w promocyjnych cenach: More dresses under 100


Wrzucam tu kilka tych, które zwłaszcza mnie urzekły, jak sądzicie, którą najlepiej wybrać?
Which one is the best pick for the art exhibition opening?
















Podaje adres, pod którym do 02.12.2013 do początku stycznia będzie można oglądać moją wystawę: Klubogaleria Tygmont Live Club, Mazowiecka 6/8, 00-048 Śródmieście, Warszawa.




Mam nadzieję, że do zobaczenia!
See You soon on Pandamone!

xoxo

M
Share on :
WISHLIST & THIS MONTH MUST HAVE!
WISHLIST & THIS MONTH MUST HAVE!
Reviewed by fashion
Published :
Rating : 4.5

No comments:

Post a Comment